Primary Advertiser

מה יקרה לכסף שלנו בגלל מלחמת חרבות ברזל?

בשיתוף בנק לאומי

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 11:45

הימשכות המלחמה מעלה חששות לא רק בסוגיות ביטחוניות, אלא גם בנוגע למצבנו הכלכלי. לאחרונה פורסמו מתווים שונים שכוללים פיצויים, הטבות ומענקים אבל עומס המידע וחוסר הוודאות הכללי עלולים לבלבל. החמ"ל הכלכלי של וואלה! ובנק לאומי מנסה לעשות קצת סדר

אישה מבוגרת מסתכלת על חשבון. ShutterStock
מתלבטים אם כדאי להקפיא את תשלומי המשכנתה לכמה חודשים?/ShutterStock

המצב הכלכלי מעסיק את כולנו: יוקר המחייה, האינפלציה, שער הריבית במשק והפיחות בשקל, העסיקו אותנו גם לפני ה-7 באוקטובר. התמודדנו עם העלייה בתשלום החודשי של המשכנתה, בקניות השוטפות בסופרמרקט וגם עם הוצאות על החוגים של הילדים.

נוכח המציאות הכלכלית החדשה, התחדדו חלק מהשאלות האלה וחוסר הביטחון גבר: לא רק אצל מי שנאלצו להתפנות מביתם, אלא גם בקרב שכירים שחוששים לאבד את מקום עבודתם או שחוששים מקיצוצים בשכר, או עצמאים שרואים לפתע איך העסק שלהם מדשדש, גם אם הם רחוקים מקווי העימות.

כיסאות מורמים על שולחנות. ShutterStock
אז אילו זכויות מגיעות לכם בחל"ת?/ShutterStock

הכירו את החמ"ל הכלכלי

יש לכם סוגיות שנוגעות לחוסן הכלכלי שלכם ונותרו ללא מענה? מתלבטים אם כדאי להקפיא את תשלומי המשכנתה לכמה חודשים? איך כדאי לתכנן את התקציב המשפחתי החודשי? אילו זכויות מגיעות לכם בחל"ת או מה יקרה לחסכונות שלכם ושל ילדיכם?

השאלות רבות- אבל הכתובת היא אחת: מומחי החמ"ל הכלכלי של וואלה! ובנק לאומי ישמחו לענות על כל שאלה שנוגעת לכסף שלכם, נוכח המציאות המורכבת והמאתגרת. אז היכנסו לחמ"ל הכלכלי, פנו אלינו - והמומחים שלנו יעמדו לצידכם.

כי גם בחזית הכלכלית, אין לנו ברירה אלא לנצח!

יש לכם שאלות לחמ"ל הכלכלי?

בשיתוף בנק לאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully